III Internet-trade show of food products «Prod-expo Online 2014»

III Internet exhibition of food products «Prod-expo Online 2014»

is a unique tool for searching new distributors and sales channels in Russia and CIS countries.
Dates: 1 April — 30 April, 2014

«Prod-expro Online 2014» is:

  • More than 3 600 trade show participants.
  • More than 55 000 visitors.
  • The second trade show resulted in the following data:
    • Producers ? 55%
    • Distributors/Wholesalers ? 25%
    • Services to business ? 10%
    • Importers/Exporters ? 7%
    • Retail chains ? 3%

Apply for participation



Stands reserved for the moment

666

Why do companies take part in online exhibition «Prod-expo Online 2014»?

  • «Prod-expo Online 2014» ? is an effective tool for searching distributors and new sales channels. Dozens of thousands of potential partners from Russian and CIS will see your stand.
  • Organization of your stand in the food trade show «Prod-expo Online 2014» will take minimum time, labor efforts and financial assets – while the scale will be more than a normal food trade show.
  • Food trade show «Prod-expo Online 2014» takes place with no breakdown in business. Take part in it ? show your goods to potential partners, not leaving your working place.
  • «Prod-expo Online 2014» ? is convenience, simplicity of participation, huge potential for minimum money and time!
Participate

How is the exhibition «Prod-expo Online 2014» organized?

  • Everything starts with the choice of a pavilion. The trade show has 11 pavilions divided by goods categories.
  • Choose a hall. Each pavilion has 4-5 halls.
  • Then choose a stand. Halls are divided into «Premium», «Standard» and «Econom» stands.
  • Choose stand design. Each of the 3 stand variants has its functional facilities and exterior view.
  • Exhibition scheme

    Trade show scheme
  • Pavilion scheme

    Pavilion scheme
  • Hall scheme

    Hall scheme
  • Variants of stand design

    Variants of stand design
  • Stand

    Stand

How will I find clients and partners? There are two possibilities:

LAZY

  • Just place your stand to the
    fore.
  • Sometimes pick up your phone and answer letters.
  • Enjoy the result.

Contact me

It suits me! I am lazy, contact me.

I WANT TO CONQUER THE WORLD

  • Reserve a premium stand and fill it with information, documents and photos to the maximum.
  • Walk along the neighboring pavilions and hand out your visit cards.
  • Actively invite your current partners to your stand. This will give you a possibility of free premium-publication under the hall scheme in the section “Popular hall participants”, which will increase the flow of visitors to your company stand.
Yes, we want to conquer the market!

How to become a participant of the food exhibition «Prod-expo Online 2014» and what is the price?

Any company can become a participant of the food trade show «Prod-expo Online 2014»

We offer 3 variants of participation in the trade show:

Options Econom Standard Premium
Design Econom  Standard  Premium 
Chat/ negotiations Yes Yes Yes
Visit cards exchange Yes Yes Yes
Direct contact data of the company Yes Yes Yes
Documents attachment Up to 3mb Up to 5mb Up to 10mb
Products at the shop-window   3 6 9
Video attachment No Yes Yes
Place in the hall at the bottom of the page
 
lower than premium stands
 
at the TOP of the page
 
Statistics at the personal account Yes Yes Yes
Statistics to the e-mail No No Yes
Context advertising No No Yes
Publication of information about the stand in the portal’s specialized communities at Facebook, Vkontakte, Odnoklassniki, Linkedin (total audience more than 26 000 subscribers) No No Yes
Placement in top products No No Yes 
5 000 rubles economy
Premium placement in Market No Yes 
3 000 rubles economy
Yes 
3 000 rubles economy
Cost
4 990 rubles

Order

10 990 rubles

Order

19 990 rubles

Order

Reviews of participants of II Internet exhibition of food products «Prod-expo Online 2013»

Участник продуктовой выставки «Прод-экспо 2013» Алла Зарипова
Алла Зарипова
ООО «StarSoft», Минск

История участия проста, но показательна. Я вообще не верю, что что-то можно сделать в интернете, но меня убедил разместиться мой менеджер.

Взяли стенд, добавили документов и «тишина»... Я, честно сказать про него и забыла, но тут прибегает менеджер с выпученными глазами, говорит, что АШАН интересуется нашими ценами и условиями. Мы на них пытаемся пятый год выйти, и через тендеры пытались и связи подключали, а тут стенд за три тысячи и прямой контакт.

Не знаю чем закончиться переговоры с АШАНом, но в следующей выставке участвовать буду, вдруг опять кто-нибудь проявиться.

Участник выставки продуктов «Прод-экспо 2013» Александр Суханов
Владимир Соколов
ООО «Просторье», Москва

Раньше мы всегда участвовали почти на всех продуктовых выставках: от «Продэкспо» и «World food» и эффект был достойный. Последние два года все значительно ухудшилось: народу мало, активности ноль, по деньгам дорого и организация стала хуже. Короче, трат много, а отдачи мало.

Проблема в том, что у нас ни рекламного отдела, ни опыта, ни даже сайта своего. Только компания, производство и продукт. Наткнулись в интернете на online выставку, сначала даже не поняли, что это и как работает. Вроде разобрались и купили самый дешевый стенд за 1000 руб. Кто-то звонил, но все «левые» какие-то.

У них тогда проводилась акция и мы бесплатно обменяли свой «эконом» стенд на «премиум» добавили информации, фоток, визитки и потихоньку начались звонки. Короче на выходе получили двух реальных дистров, сейчас работаем с ними. В апреле запускаем новое оборудование, так что будем еще размещаться, искать контакты.

Участник выставки продуктов питания «Прод-экспо 2013» Александр Суханов
Александр Суханов
ООО «Бренд Дистрибьюшн», Москва

Приняли участие на прошлой II-й интернет выставке. Честно говоря не особо верил, что она что-то даст, но деньги халявные, вот и решили попробовать. По итогу нашли себе четырех надежных поставщиков и ассортимент прилично расширили.

Если коротко, то главное:

  1. Дать полную информацию на стенде. Мы с этим сначала промахнулись и посетителей было минимум.
  2. Не забывать менеджера гонять по залам время от времени. Данные обновляются часто и нужно вовремя контакты собирать.
  3. Если есть возможность, берите стенд подороже. Он поярче, на него сразу внимание обращают.
Participate